BATMAN'DA KALDIRIM İŞGALLERİNE GEÇİT YOK

BATMAN'DA KALDIRIM İŞGALLERİNE GEÇİT YOK

Yaşam Yayın: 26 Haziran 2026 - Cuma - Güncelleme: 26.06.2026 19:09:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.
Google News

Batman Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde yayaların kaldırımları güvenli şekilde kullanabilmesi amacıyla kaldırım işgallerine yönelik denetimlerini sürdürüyor. Kurallara aykırı şekilde kaldırımları işgal eden kişi ve işletmelere ait çeşitli materyaller ekipler tarafından toplatıldı. Edip Solmaz Caddesi ile Kıbrıs Şehitleri Bulvarı'nda gerçekleştirilen denetimlerde, yaya geçişini engelleyen masa, sandalye, teşhir ürünleri ve benzeri materyallere müdahale edildi. Ekipler, kaldırımları işgal eden malzemeleri kaldırarak yaya ulaşımını yeniden güvenli hale getirdi.Belediye yetkilileri, daha önce yapılan uyarı ve tebligatlara rağmen kamuya açık alanları işgal etmeyi sürdüren kişi ve işletmelere yönelik denetimlerin aralıksız devam edeceğini belirtti. Açıklamada, kaldırım işgallerinin önlenmesi amacıyla ilgili mevzuat kapsamında gerekli idari yaptırımların uygulanmayı sürdüreceği ifade edilirken, denetimlerin yalnızca belirli bölgelerle sınırlı kalmayacağı vurgulandı. Zabıta Müdürlüğü, hazırlanan program doğrultusunda kentin farklı cadde ve sokaklarında belirli aralıklarla denetimlerin sürdürüleceğini bildirerek, vatandaşların kaldırımları güvenli, rahat ve engelsiz bir şekilde kullanabilmesi için çalışmaların kararlılıkla devam edeceğini kaydetti.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.