Ramazan Sohbetleri-7

HADİSLERİN ORTAYA ÇIKMA ZAMANI

Yayın: 19 Haziran 2017 - Pazartesi - Güncelleme: 19.06.2017 00:38:27
Editör -
Okuma Süresi: 4 dk.
Google News

HADİSLERİN ORTAYA ÇIKMA ZAMANI

Hicri 100. yıllarda ortaya çıkmaya başlamıştır. Yani Peygamber (S.A.V) Efendimizden 90 yıl sonra Hulefai Raşidin’den 60 yıl sonra Sahabeden, Tabiinden, Tebeüt-Tabiinden yıllar sonra ortaya çıkmıştır.

Peygamber (S.A.V) Efendimizden en az üç nesil geçtikten sonra, demek ki RİVAYETTEN RİVAYETE, RİVAYETTEN RİVAYETE, RİVAYETTEN RİVAYETE. .

Peygamber (S.A.V) Efendimiz zamanında ve Hulefa-i Raşidin döneminde Kuran’ın dışında yazılı bir şey yoktur.

O zaman bunlar nereden çıktı? Biliyorsunuz ki şeytan boş durmuyor. Allah’ın müsaadesiyle Kuran’dan önceki bütün kitapların asıllarında değişiklikler yaptırabilmiş fakat Kuran’ın değiştirilmesinin mümkün olmadığını bilen iblis O’nu (KURAN’I) toptan kaldırmayı düşünerek bir alternatif oluşturması lazımdı, buna da ortam hazırladı. Hz. Ali ve Muaviye arasındaki tatsız olayın oluşmasını sağladı. Çünkü Müslümanlar arasında yozlaşmalarla birlikte yozlaşma başlamıştı. Ve EMEVİ iktidarı döneminde hadisler ortaya çıkmaya başladı.

Bir insan ya Allah (c. c) ile beraberdir ya şeytan ile beraberdir. Eğer Allah (c. c) ile beraber değilseniz hüsnü niyetli de olsanız şeytan size SURETİ HAKTAN görünerek kendi istediğini size yaptırır. İşte HADİS ÂLİMLERİ, FIKIH

ÂLİMLERİ, ortaya çıkan HADİSLER ile İÇTİHADLARINI yapmış, KİTAPLAR YAZMIŞLAR. Ancak; Topladıkları hadislerin DOĞRULUĞUNU (SAHİHLİĞİNİ) ölçmede Kuran ayetlerini ölçü olarak almamışlardır.

İnanmayanların cenaze namazı kılınamaz. Teşvikiye camiinden kalkan her cenaze de hocayı ve namaz kılanları yalancı şahit tutuyorlar. Alkışlar ise onların ibadetleridir.

Onlardan ölen bir kimsenin üzerine, namazı ebediyyen (hiçbir zaman) kılma ve onun kabri başında durma. Çünkü onlar, Allah'ı ve O'nun Resûl'ünü inkâr ettiler ve onlar fasık(lar) olarak öldüler. 9/TEVBE-84:

Ve onların salâtları (duaları, ibadetleri) beytin (Allah'ın evinin) yanında ıslık çalmak ve el çırpmadan başka bir şey olmadı. Artık inkâr etmiş olduğunuz şeyler sebebiyle azabı tadın! 8/ENFÂL-35

Allah'ın ayetleriyle İslam’dan koparılan ve insanların Allaha ulaşıp ermiş evliyası olmalarını engelleyen kavramları buradan anlatmaya devam edeceğiz..Bize sen sus diyenler hiç kusura bakmasınlar. Asırlardır din adamlarının yazdığı kimseyi mutlu etmeyen 7 safha 4 teslimi içermeyen hikâye atalarından miras kalan Kuran ayetleri ile çelişen geleneksel dinini yaşamaktan bu insanları kurtarmaya çalışacağız. Allahın ayetlerini anlatan ve saf Allahın mesajını insanlara iletmeye çalışan bizlere kimse engel olamayacaktır. Hiç bir kınayıcının kınamasından çekinecek değiliz. Bizim vekilimiz yalnızca Allah tır. Yolumuz ise Kuran sözlerimiz ayet ve sünnet yoludur. Onlar istemese de Allah nurunu tamamlayacaktır. Susanlar dilsiz şeytandır. Bizleri engellemeye çalışanlar ise Allaha ulaşmayı dilemediği ve mevzu hadisleri Kuran ayetlerinin önüne geçiren gizli şirkte olanlardır. Onlar Allaha ulaşmayı kalpten dilemedikçe bu yanlışlarından dönmeleri mümkün değildir. Biz o kardeşlerimizi de çok seviyor, onları da kalpten Allaha ulaşmaya ve ermiş evliyası olmayı dilemeye davet ediyoruz. İlim Kurandır. Biz bilmiyoruz bilen Allah tır. KIYAMETE KADAR ALLAHIN KORUMASINDA DEĞİŞMEYECEK OLAN TEK VE BİRİNCİ KAYNAK KURANDIR. Hadislerle Kuran yargılanmaz yani Allahın sözleri yargılanmaz. Allahın sözleri hadisleri yargılar. Hadisleri

Kuranın önüne geçirenler aldanmışlardır. Allah u Teala bizleri hadislerden sorumlu tutmuyor, Kuran dan sorumlu olacağımızı ayeti kerimede bildirmektedir.

Muhakkak ki O (Kur’ân), senin için ve senin kavmin için mutlaka bir zikirdir (öğüttür). Ve siz, (Kur’ân’dan) sorumlu olacaksınız.(43/ZUHRÜF-44)

Allah razı olsun.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.