
BATMAN'A 12 YENİ HEKİM KADROSU
Batman Milletvekili Ferhat Nasıroğlu, Sağlık Bakanlığı’nın 129. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü (DHY) Kurası kapsamında Batman’a 2 tabip ve 10 uzman tabip olmak üzere toplam 12 hekim kadrosu tahsis edildiğini açıkladı.
Yaşam
Yayın: 27 Haziran 2026 - Cumartesi - Güncelleme: 27.06.2026 19:33:00
Editör -
Okuma Süresi: 28 sn.

Nasıroğlu, Radyasyon Onkolojisi ile bu dönem Türkiye genelinde yalnızca 3 uzman mezunu bulunan Çocuk Metabolizma Hastalıkları branşlarının Batman’a kazandırılmasının kentin sağlık hizmetleri açısından önemli bir kazanım olduğunu belirtti. Tahsis edilen kadroların Batman’a hayırlı olmasını dileyen Nasıroğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu başta olmak üzere emeği geçenlere teşekkür etti.

Yorumlar (0)

